Just another WordPress.com site

Langzaam maar zeker gaan er bij mij een paar onsjes af… met dank aan de Power Pops! Want als ik daarop sabbel als ik ‘lekkere trek’ krijg, hoef ik de eerste uren niets te eten! Kijk, daar gaat het toch om!

Kennelijk is het dus niet zo dat met de Power Pops de kilo’s er af vliegen. En weet je, ik vind dat niet zo erg. Al dat gejo-jo, ik word  daar niet goed van. Heb je je gewicht met 5 kilo omlaag gebracht, “kijk je even achterom” en zitten er al weer 3 aan. Dat is toch eigenlijk niets gedaan. Ik houd meer van langzaam maar zeker, en van een blijvend resultaat. Wie niet? Zeker wel alle mensen die Power Pops bestellen bij de PowerPopsClub

Als ik een lang stuk moet autorijden, stop ik acht op de tien keer bij een benzinestation om een reep van het een of ander te kopen. Omdat ik flauw ben, denk dat ik het ‘nodig’ heb, trek heb, of wat dan ook. Het is me de laatste weken nu al 3 keer overkomen dat ik in dat geval een lolly in de mond duw en het benzinestation voorbij rijd. Heerlijk voel ik me dan. En trots op mezelf. Arme Esso of Shell, ha ha ha… mij verkoop je geen repen meer!

Zo merk ik dat Power Pops met Hoodia me niet alleen een voldaan gevoel in de maag geven, maar ook nog eens een voldaan gevoel over mezelf. Ik voel me sterk, ik heb ruggegraat. EN wat er niet aan komt, hoeft er niet af… de reclame zegt het al. Dus, eh, geef mij nog eens zo’n lolly… ik houd mezelf tegenwoordig keurig in de hand met die heerlijke Power Pops!

Plaats een reactie