Just another WordPress.com site

Het pinksterweekeinde komt er aan en volgende de meest recente weerberichten ziet het er niet al te best uit voor de liefhebbers van strand, zonnebaden en terrasje pikken. Dus moeten er andere activiteiten worden ondernomen, want 3 dagen op de bank hangen is doodvermoeiend en slecht voor het humeur. Mijn tip: de Voorjaarsfair op landgoed de Olmenhorst in Lisserbroek.

Uiteraard ben ik ook van de partij, met mijn PowerPops. En mijn zeer betaalbare zilveren sieraden. Een twee-in-een kraam die ik deel met een kleine importeur van lekkere wijnen. Een stand dus om niet te missen, nummer 168!!

Wat je in mijn webwinkel niet kunt doen, maar op deze en andere fairs wel: 1 lolly aanschaffen om eens te proeven of de eetlustremmende lolly’s echt zo lekker zijn als ik beweer. En dan kom je na een uurtje natuurlijk terug om een proefzakje of een grote zak in te slaan!

Behalve die leuke stand van mij en de buurman zijn er nog over de honderd andere leuke en lekkere stands waar je mooie spullen, lekkere hapjes en ambachtelijk gemaakte zaken kunt aanschaffen. De Voorjaarsfair Olmenhorst is al jaren een groot succes, dusdanig dat mensen uit het hele land er naar toe komen. Maar dat betekent niet dat het zo druk is dat je geen kant op kunt. Het is er gewoon gezellig druk, en dat komt natuurlijk ook doordat het terrein erg groot is.

Van vrijdag t/m maandag, vier dagen lang, dus pik maar een dagje uit. Leuk voor jong en oud, met workshops, kinderboerderij, speeltuin en terrasjes… voor als de zon toch nog doorbreekt!

Shop je liever van achter je computer, ga dan naar mijn webshop www.powerpopsclub.nl en lees daar hoe je een hulpje bij het afvallen en op gewicht blijven kunt inzetten om op het goede pad te blijven!

Plaats een reactie