Just another WordPress.com site

Britney & Haar Power Pops

Heb je wel eens een celebrity gezien met een lolly in zijn of haar mond? Tien tegen één dat dat een Power Pop was! Het bedrijf dat deze heerlijke eetlustremmende lolly’s maakt, is er namelijk (ook) op uit om de Power Pops via acteurs en zangers etc. te promoten. Zo is er bij elke Oscaruitreiking in Hollywood een goodiebag voor iedere bezoeker met daarin onder meer de Power Pops en een aantal andere organische producten van het bedrijf. Het is maar dat je het weet… lollystokje uit de mond – Power Pop. De tijd van Kojak is voorbij…

britney Spears

Eén van die celebs is zó enthousiast over het effect van de lolly’s met HOODIA, dat verhalen over haar in allerlei populaire bladen verschijnen. Ik heb het over Britney Spears (foto), die volgens insiders vele kilo’s is kwijtgeraakt dankzij de lolly’s. Daar moet ik dan wel aan toevoegen dat zij daarnaast niet op haar luie kont is blijven zitten. Nee, om weer helemaal strak terug te keren in de spotlights is ze ook stevig aan het sporten geweest. Maar ja, daar ben je ook beroemd voor!

Het Britney-effect (om het zo maar even te noemen) overviel me de afgelopen weken even. Opeens werd PowerPopsClub overspoeld door bestellingen uit België. Nou had ik al wel een paar klanten in België, en een paar in Duitsland, maar dit was opvallend. Wie bij mij lolly’s afneemt, weet dat ik regelmatig e-mail met mijn klanten. Over smaken, bestellingen, betalingen en zo meer. Dus vroeg ik aan een van de Belgische klanten: hoe kom je nou zo bij PowerPopsClub terecht? Dat is toch een Nederlandse site… Nou, antwoordde zij mij prompt, in het TV magazine van de afgelopen week stond een stukje over Britney Spears en hoe zij is afgevallen dankzij de Power Pops… Bingo! Het kwartje viel.

Overigens… behalve Britney schijnen ook Madonna en Paris Hilton weg te zijn van de Power Pops. We bevinden ons dus in glamourrijk gezelschap!

Plaats een reactie